DoporučujemeZaložit web nebo e-shop
 

Velitelstvý Hvězdné Brány

l Star Gate Atlantis

.:l StarGate Atlantis l:.


01. Rising (Povstání)

Daniel Jackson objevuje adresu ztraceného města Antiků - Atlantis. V SGC je připravena expedice, která má za úkol město prozkoumat, avšak energie vystačí pouze na cestu tam, takže se nemusí již vrátit zoět. Po příchodu naleznou město Atlantis, které je ale zcela opuštěné a pod hladinou moře. Energie města vystačí jen pár dní a až dojde, bude celé město zatopeno vodou...

2. díl Povstání (část 2.)

 Výprava se vydala najít zdroj energie ZPM, ale jsou přepadeni Wraithy, což jsou nepřátelé Antiků, kteří vysávají energii z lidí. Část expedice je jimi zajato a ostatní se je pokouší zachránit. Při záchraně zabijí wraithskou královnu a ostatní wraithy se začínají probouzet.

03. Hide and Seek (Schovávaná)

Dr. Beckett objeví způsob, jak aktivovat gen Antiků u lidí, kteří jej nemají. McKay se k tomuto pokusu přihlásí kvůli osobnímu štítu, který našel. Po jeho spuštění se stává McKay nezranitelným, avšak když se chce najíst nebo napít, nápoj stéká po štítu dolů a McKay jej nemůže vypnout...

 


 

04. Thirty Eight Minutes (Třicet osm minut)

Puddle jumper se vrácí zpět na Atlantis, ale při průletu Hvězdnou bránou se zastaví, protože se část motoru zaseknula o okraj brány. Loď je tedy napůl v červí díře a zbývá 38 minut než se brána uzavře a lod i s cestujícími se rozpůlí...


 

05. Suspicion (Podezření)

Tým majora Shepparda se vrací zpět na Atlantis - byl opět přepaden Wraithy. Je to již po páté, co byli napadeni a dr. Weirová se domnívá, že na Atlantis je špech, který Wraithy informuje...


 

06. Childhood's End (Konec dětství)

Při průzkumu planety M7G-677 musí puddle jumper nouzově přistát, jelikož přestane fungovat ovládání. McKay zjišťuje, že to způsobilo silné elekromagnetické pole. Vydávají se tedy co nejrychleji k Bráně, aby se vrátili na Atlantis. Cestou však nalézají skupinu lidí, kterým není více než 24 let a ZPM, které napájí generátor elektromagnetického pole...


 

07. Poisoning the Well (Pramen otravy)

Lidé z Atlantis narazili na poměrně vyspělou planetu Hoph. Místní obyvatelé se zde již po desetiletí snaží vytvořit přípravek, který má Wraithům znemožnit vysávání energie z lidí...


 

08. Underground (V podzemí)

Jelikož na Atlantis dochází jídlo, vydává se Sheppardův tým na planetu Genii, jejíž obyvatelé jsou zemdědělci. Avšak po příchodu se zjistí, že místní obyvatelé si na zemdědělce jen hráli a tajně v podzemí vyvíjeli atomovou bombu, kterou mají v úmyslu umístit do lodí Wraithů...


 

09. Home (Domov)

Sheppard se svým týmem objevuje planetu, při jejímž povrchu se nachází mlha s velkým množstvím energie. Díky této energii je možné otevřít červí díru zpět na Zemi, ale nejprve musí být přemístěn krystal z ovládacího panelu na Atlantis, který cestu do jiné galaxie umožňuje...


 

10. The Storm (Bouře)

K Atlantis se blíží bouře, která zaujímá 20% povrchu planety a vznikla spojením několika hurikánů. McKay zjišťuje podle antické databáze, že se bouře objevuje každých 20 - 30 let a město před ní chránil ochranný štít, který však nyní nefunguje. Začíná evakuace města, ale McKay přichází s plánem na záchranu města...


 

11. The Eye (Oko)

Záchranný plán se nedaří uskutečnít, protože město Atlantis bylo přepadeno lidmi z planety Genie. Ti žádají léky a výbušniny C-4. Štít není stále zprovozněn a bouře udeří do hodiny na Atlantis v plné síle...


 

12. The Defiant One (Vzdorovitý jedinec)

Ve sluneční soustavě, kde se nachází Atlantis, je nalezen antický obranný satelit, který bránil Atlantis před Wraithy a je zřejmě poškozený. U satelitu však puddle jumper zachytí nouzový signál, která vychází z povrchu blízké planety a je wrathského původu...


 

13. Hot Zone (Horká zóna)

Když McKay, Zelenka a Ford kontrolují město po bouři, zaslechnou radiové volání o pomoc. V blízké chodbě narazí na mrtvého Wagnera a Johnsonovou. Ta brzy rovněž umírá. Vše nasvědčuje tomu, že se smrtelná nákaza rozšiřuje z poničené laboratoře...


 

14. Sanctuary (Útočiště)

Puddle jumper je pod útokem Wraithů, a tak se snaží dostat k Hvězdné bráne na povrchu planety. Wraithové jsou však náhle zničeni výbojem, který vychází z povrchu planety. Na planetě naleznou primitivní civilizaci, která nemá o Wraithech ani jejich útocích žádné tušení...


 

15. Before I Sleep (Dříve než usnu)

Při průzkumu města je nalezena žena ve stázi. Po jejím probuzení dr. Beckett zjišťuje, že je to 10 000 let stará dr. Weirová a že vlastní 5 adres světů, na nichž by se měly nacházet antické zdroje energie ZPM...


 

16. The Brotherhood (Bratrstvo)

Sheppardův tým se vydává na jednu z planet, na níchž má být ukryto ZPM. Antický energetický zdroj byl střežen Bratrstvem, které však bylo vyvražděno Wraithy. Jedinou možností, jak ZPM získat, je najít 9 kamenů, které při spojení vytvoří mapu, na níž má být úkryt ZPM vyznačen...

 

17. Letters from Pegasus (Dopisy z Pegasu)

Dr. McKay přichází na způsob, jak zaslat nové informace a poznatky z galaxie Pegasus na Zemi. Chce pomocí všech naquadahových generátorů otevřít červí díru po dobu 1,3 sekundy na Zemi a vyslat komprimovanou zprávu, kterou by na Zemi měli být schopni dešifrovat...

18. díl Dar

Teyla začne mít děsivé noční můry, ve kterých se objevují Wraithové. Zdá se, že má po svých předcích schopnost Wraithy vycítit, ale také vnímat jejich komunikaci...

19. The Siege I (V obležení I)

Wraithské lodě mají proletět kolem antického obranného satelitu, a tak se vědci z Atlantis vydávají puddle jumperem k satelitu, aby jej opravili a tak zastavili hrozbu v podobě Wraithů blížící se k Atlantis...

20. The Siege II (V obležení II)

Lodě Wraithů zpomalují, ale stále se blíží k Atlantis. Na ní však dochází k aktivaci brány. Je přijat köd SGC a z brány vycházejí pozemští vojáci. Země chce ubránit Atlantis za každou cenu, a proto by do 4 dnů měla přiletět nová loď Daedalus, která dopraví ze země nové ZPM...



SÉRIE 2

01. The Siege III (V obležení III)

02. The Intruder (Vetřelec)

03. Runner (Štvanec)

04. Duet (Duet)

 

05. Condemned (Odouzení k zániku)

06. Trinity (Trojice)

07. Instinct (Instinkt)
08. Conversion (Přeměna)
09. Aurora (Aurora)
10. The Lost Boys (Ztracení hoši) 
11. The Hive (Hnízdo)

12. Epiphany (Povznesení)


13. Critical Mass (Kritické množství)
14. Grace under Pressure (Milost pod nátlakem)
15. The Tower (Věž)
 
16. The Long Goodbye (Dlouhé loučení)
17. Coup d'Etat (Státní)
18. Michael (Michael)
19.Inferno  (Peklo)


20.Allies  (Spojenci)


SÉRIE 3


1. díl Neutrální území

2. díl Nelegitimní

3. díl Neodolatelný

4. díl Sateda

5. díl Potomci

6. díl Skutečný svět

7. díl Společný zájem

8. díl McKay a Paní  Millerová

                                                                  9. díl Přeludy

10. díl Návrat část 1.

11. díl Návrat část 2.

12. díl Ozvěny

13. díl Bezohledný hrdina


14. díl Rodnyho povznesení



15. díl Hra


16. díl Archa



17. díl Neděle





18. díl Ponoření




19. díl Msta


                                                              20. díl Zaútoč první
 
 
 

SÉRIE 4

 

1. díl Unášeni Proudem


2. díl Záchrané Lano



3. díl Shledání

4. díl Dvojník

 


5.díl Cestovatelé

6.díl Ztráta paměti

7.díl  Nezvěstné

 

9.díl  Těžká rozhodnutí


10.díl  Smrtící spirála


11.díl  Všechny mé hříchy budou zapomenuty


12.díl  Válečná kořist


13.díl  Karanténa


14.díl  Harmony


15.díl  Vyděděnec


16.díl trojice


17.díl  přestupní stanice


18.díl  Příbuzní


19.díl  Příbuzní část 2


20.díl  Poslední muž


 Vytvořeno službou WebSnadno.cz  |  Nahlásit protiprávní obsah!  |   Mapa stránek